Torta od mascarponea i jagoda bez pečenja

Znaš ono kada pođeš u trgovinu pa se vratiš sa svime osim onim po što si pošao? E pa to se meni dogodilo. Zašto? Došla sam do mliječnih proizvoda i ugledala mascarpone na akciji. E, bez razmišljanja sam ga uvalila u košaricu i krenula na mozganje što ću s tim. Doviđenja Perwol i Domestos, kupit ću vas neki drugi put.

I bila sam sretna. Jesam! Čudno je to, nije me razveselila činjenica jer sam par dana ranije kupila novu košulju i hlače ali užasno me veselilo to što sam kupila mascarpone i kombinirat ću ga s jagodama. Čovječe, nešto sa mnom nije u redu. 🙂

I ptice na grani znaju da jagode super idu s vanilijom, bijelom čokoladom, bademima i mentom. Što ću, što ću smislit? Amo nešto jednostavno. Nešto da to moj brat koji nikad mikser u ruke nije uzeo može napravit jer nije poanta tu da pilam po silnim pripremama koje bi osobi uzele pola subote. Poanta je da dođete do ovog recepta i razmislite o pripremi a da vam pritom vam nije muka jer 15 minuta samo čitate pripremu i sastojke. Onda još to sve treba kupit, zbtojite sve i razmišljate o tome je li slučajno kakav sastojak te torte zlato jer vam se itekako tako čini. Idemo jednostavno. 🙂

Jagode s mascarponeom i keksom. Može? Naravno da može.

Ova tortica se ne peče pa je super što ne morate paliti pećnicu i da pritom radite saunu u stanu/kući. 🙂

 

3

Što t’ treba:

Podloga

20 dag keksa

12,5 dag maslaca

2 žlice šećera

Fil

30 dag jagoda

0,5 kg mascarponea

0,25 l vrhnja za šlag

sok jednog limuna

žličica arome vanilije (ili vanilijin šećer)

3 žlice šećera

2

Bacaj se na posao

Podloga: Samelji kekse, dodaj šećer. Otopi maslac i ulij ga u kekse. Dobro izmiješaj dok ne dobiješ smjesu nalik pijesku. Smjesu dobro utisni u kalup u dno i uz strane kalupa na visinu od 1 cm. Stavi u frižider na pola sata da se stisne.

Fil: Jagode operi i nasjeckaj ih na komadiće. Pospij šećerom i pusti nekih 10-ak minuta da puste sok. Kada puste sok stavi ih na kekse tako da pokriju cijelo dno.

Izmiksaj vrhnje za šlag. Mascarpone izmiksaj s sokom od limuna, vanilijom i šećerom. U to dodaj šlag i dooobro izmiksaj da dobiješ super kremastu smjesu. Ukoliko dodatno želiš dekorirati tortu, 1/5 kreme ostavi sa strane. Smjesu izlij na jagode i dobro špatulom utisni da ti ne ostanu nikakve rupe u torti. Vrati u frižider na 2 -3 sata.

U 1/5 kreme sam dodala još 0,5 dl izrađenog vrhnja za šlag, 5 izblendanih jagoda i pola nabubrene želatine te to stavila u slastičarsku vrećicu te stavila u frižider da se stisne.

Kasnije na tortu dekorirala tom kremom i jagodama.

Izgleda komplicirano? Naravno da ne!

4

Za sutra najavljuju kišu. Nije da ćeš šetat, napravi kolač i zovi frendove. Nije sve u nadoknađivanju svih serija koje nisi pogledao od prošlog tjedna. Pogotovo ako je ta serija neka turska. Ili repriza Zabranjene ljubavi koja se još uvijek emitira.

5

 

 

 

 

Leave a Reply

